na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz środków czystości

 

Zamawiający:
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”
ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask
tel. 43 676-21-30, godz. 8.00-16.00 (pn-pt)
lgd@dolinagrabi.pl


Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) będąca Beneficjentem umowy
o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju z dnia 18 czerwca 2009 r. Nr 6933-UM0500015/09 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz środków czystości.


1. Przedmiot zapytania ofertowego:

  1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości dla Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi”. Dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości będzie realizowana na koszt i ryzyko Dostawcy na podstawie zamówień złożonych telefonicznie, faxem lub pisemnie. Dostawa zamawianych materiałów biurowych oraz środków czystości powinna następować do 48 godzin od złożenia zamówienia. Dostawy towaru będą odbywać się transportem Wykonawcy lub przy pomocy firmy transportowej na jego koszt i ryzyko do Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” ul. Batorego 31 lok. 106, 98-100 Łask, I piętro w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00. Termin płatności za faktury - 30 dni od daty otrzymania. Czas obowiązywania umowy do grudnia 2013 r. Przedmiot zamówienia musi spełniać wskazania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w wykazie cenowo – asortymentowym zawartym w formularzu oferty, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i oraz jednostkę miary i ilości.
  2. Wszystkie materiały biurowe i środki czystości wymienione w ofercie muszą posiadać odpowiednie świadectwa jakościowe, atesty.
  3. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, 100% fabrycznie nowe, o takich samych parametrach technicznych jak materiały oryginalne.
  4. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, a wielkość zamówień uzależniona będzie od aktualnych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z cen promocyjnych, jeśli takie będą miały miejsce.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zamówienia do 30% w zakresie wartości i ilości.
  6. W przypadku nagłych potrzeb zamawiającego dopuszcza się zmianę ilości przedmiotu zamówienia na rzecz innych materiałów zaoferowanych w ofercie pod warunkiem nie przekroczenia wartości umownej zamówienia.

2. Okres obowiązywania umowy:

Okres obowiązywania umowy od dnia jej podpisania do dnia 31 grudnia 2013 r.


3. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie).

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:

  1. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  2. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
  3. którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia,
  4. których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.

W toku badania i oceny ofert zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym w treści zapytania.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.


4. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć dostawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
  2. Wypełniony formularz cenowy, według załącznika nr 1.
    Uwaga: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego (-ych) przedstawiciela (-lii) wykonawcy podpisującego ofertę.


5. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

Do kontaktów z oferentami upoważniona jest: Justyna Tarka, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerem tel. 43/ 676 21 30 e-mail: j.tarka@dolinagrabi.pl


6. Termin związania ofertą:

  1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na trzy dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.

7. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
  4. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
  5. Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
  6. Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  7. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.

8. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcia ofert:

  1. Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
  2. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz środków czystości”.
  3. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 21 stycznia 2013 r. godz. 16:00
  4. O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
  5. Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 21 stycznia 2013 r. o godz. 16:30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31
    (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
  6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
  7. Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.

9. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert:

  1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
    Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.
    Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru:
    C = (Cmin /Cb ) x 100%
    gdzie:
    C - cena
    Cmin- cena najniższa
    Cb – cena badana
  2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegajaca odrzuceniu z najniższą ceną.
  3. Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.
  4. Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.

10. Przebieg postępowania ofertowego:

  1. Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego.
  2. Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert.
  3. Komisja Przetargowa:
    a) otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu;
    b) wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty;
    c) sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, bez podawania powodów.

11. Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej:

Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

 

Załączniki:
1) Formularz oferty,
2) Wzór umowy.