LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „DOLINA RZEKI GRABI”

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

SPECJALISTY DS. OBSŁUGI BIURA

 

Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) realizująca Lokalną Strategię Rozwoju, zwaną dalej („LSR”) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy specjalisty ds. obsługi biura.

I. Miejsce świadczenia pracy i dane kontaktowe

Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”

ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask

tel. +48 43 676 21 30, godz. 8.00-16.00 (pn-pt)

lgd@dolinagrabi.pl

II. Wolne stanowisko pracy

Specjalista ds. obsługi biura.

III. Wymiar czasu pracy

Praca będzie świadczona w wymiarze pełnego etatu.

IV. Rodzaj zatrudnienia

Podstawę prawną nawiązania stosunku zatrudnienia stanowić będzie umowa o pracę.

V. Zakres wykonywanych zadań podstawowych i dodatkowych na stanowisku

Zakres obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. obsługi biura będzie obejmował w szczególności następujące czynności:

  1. prowadzenie bieżącej obsługi kancelaryjnej biura,
  2. bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta,
  3. prowadzenie dokumentacji działań LGD,
  4. obsługa mechaniczna spotkań, narad wewnętrznych, przyjęć delegacji i gości,
  5. pomoc w organizacji pracy Rady LGD „Dolina rzeki Grabi”,
  6. obsługa naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR,
  7. sporządzanie: przelewów bankowych, KP, KW,
  8. przygotowywanie dokumentacji księgowej do przekazania do biura rachunkowego,
  9. prowadzenie prostego doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania (wskazywanie linków i innych możliwości uzyskania dokładnej informacji),
  10. zastępstwo osoby na stanowisku Specjalisty ds. rozliczeń projektów,
  11. inne czynności zlecone przez przełożonego.

 

VI. Wymagania konieczne

  1. wykształcenie średnie;
  2. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym posiadanie co najmniej dwuletniego stażu w pracy w administracji biurowej;
  3. znajomość zasad pozyskiwania i zarządzania funduszami Unii Europejskiej;
  4. biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS OFFICE;

 

VII. Wymagania dodatkowe

  1. znajomość obcego języka urzędowego UE w stopniu komunikatywnym, preferowany język angielski;
  2. komunikatywność. odporność na stres, umiejętność pracy zespołowej;
  3. prawo jazdy kat B;
  4. umiejętność redagowania pism w sprawach z zakresu stanowiska;
  5. biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych.

 

VIII. Warunki pracy na stanowisku

  1. stanowisko pracy związane z pracę przy komputerze;
  2. praca biurowa wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
  3. pomieszczenie biurowe usytuowane na I piętrze budynku, bez windy i podjazdu.
  4. zakres odpowiedzialności pracownika będzie regulowała umowa o odpowiedzialności za mienie powierzone pracownikowi.

 

IX. Wymagane dokumenty aplikacyjne

  1. podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko specjalisty ds. obsługi biura;
  2. życiorys (curriculum vite) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według załączonego wzoru;
  4. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, tj. świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy;
  5. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  6. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach;
  7. kserokopia dowodu osobistego;
  8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy tylko kandydatów posiadających orzeczoną niepełnosprawność);
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne dla realizacji postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

 

X. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106) w Łasku lub drogą pocztową na adres LGD z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – specjalista ds. obsługi biura w LGD „Dolina rzeki Grabi”(liczy się data wpływu do LGD) lub pocztą elektroniczną na adres lgd@dolinagrabi.pl, w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 23 czerwca 2014 r. o godzinie 15:00 w siedzibie LGD „Dolina rzeki Grabi” ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106) w Łasku.

XI. Dodatkowe informacje

  1. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
    I. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
    II. postępowanie sprawdzające wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez:
    a) zatwierdzenie przez Zarząd listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze i ocenę merytoryczną złożonych dokumentów aplikacyjnych,
    b) rozmowę kwalifikacyjną.
  2. Kandydaci, którzy zostaną dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej, zostaną o tym powiadomieni pocztą lub drogą e-mail albo telefonicznie.
  3. Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zatwierdzonymi przez Zarząd LGD „Dolina rzeki Grabi” zostanie przeprowadzona w siedzibie LGD „Dolina rzeki Grabi”, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask w dniu 24 czerwca 2014 r. o godz.: 14:00
  4. Rozmowa kwalifikacyjna polegać będzie na udzieleniu przez kandydata odpowiedzi na pytania zadane przez komisje konkursową. Pytania dotyczyć będą w szczególności:
    a) wiedzy z zakresu funduszy strukturalnych w szczególności działań osi 4 PROW
    2007-2013,
    b) znajomości zagadnień Leader,
    c) znajomości zasad funkcjonowania LGD,
    d) procedury naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR oraz znajomości wytycznych ich opracowania i oceny formalnej,
    e) znajomość przepisów prawnych w zakresie wdrażania LSR.
    f) znajomość pracy biurowej z elementami zagadnień księgowych.
  5. Informacja o wynikach naboru zamieszczona zostanie w siedzibie LGD „Dolina rzeki Grabi” oraz na stronie internetowej LGD „Dolina rzeki Grabi” nie później niż w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru przypadku, gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
  6. Szczegółowych informacji dotyczących zakresu zadań realizowanych na wolnym stanowisku pracy udziela Anna Doliwa – Dyrektor ds. administracyjno-finansowych, w godz. od 9:00 do 15:00, tel. 43/676 21 30 adres e-mail: prezes@dolinagrabi.pl
  7. Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.


Do pobrania:
kwestionariusz osobowy

Aplikacja mobilna Questy Wyprawy Odkrywców


Ulotki Questowe

 

 

 

 

Odwiedzin na stronie

Dziś333
Wczoraj650
Bieżący tydzień3056
Bieżący miesiąc1654
Wszystkich1311924