na zorganizowanie wyjazdowych warsztatów


Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej „LGD”, zwraca się z zapytaniem ofertowym na zorganizowanie wyjazdowych warsztatów dotyczących realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju w zakresie aktywizacji społecznej i gospodarczej mieszkańców obszaru działania LGD „Dolina rzeki Grabi” – warsztaty aktywizacyjne i inspiracje do aktywizacji na przykładzie wiosek tematycznych w rejonie Elbląga, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader”.


1. Zamawiający:

Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”
ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask
tel. 043 6762130, godz. 8.00-15.00 (pn-pt)
lgd@dolinagrabi.pl


2. Zasady i tryb udzielenia zamówienia:


Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zapytanie wysłane jest do potencjalnych oferentów oraz umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego lgd@dolinagrabi.pl


3. Przedmiot zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych
z realizacją wyjazdowych warsztatów dotyczących realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju w zakresie aktywizacji społecznej i gospodarczej mieszkańców obszaru działania LGD „Dolina rzeki Grabi” – warsztaty aktywizacyjne i inspiracje do aktywizacji na przykładzie wiosek tematycznych w rejonie Elbląga, według następującej specyfikacji:

3.1 Usługi świadczone będą w związku z organizacją 3-dniowych warsztatów realizowanych przez Lokalną Grupę Działania „Dolina rzeki Grabi”.

3.2 Warsztaty zostaną przeprowadzone dla co najmniej 30 osób, będących członkami LGD „Dolina rzeki Grabi” oraz pracowników LGD.

3.3 Wstępny program warsztatów (w załączeniu)

3.4 Szczegółowe warunki zamówienia:

Wykonawca usługi powinien zapewnić realizację warsztatów przez wykwalifikowanego
i doświadczonego trenera – szkolenie musi być dopasowane tematycznie do uczestników warsztatów Wykonawca będzie miał możliwość do konsultacji z przedstawicielem Zamawiającego szczegółowych treści szkolenia. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową wraz wyposażeniem (flipchart, pisaki, ekran). W trakcie całego warsztatu powinien być dostępny poczęstunek kawowy w pobliżu sali szkoleniowej bez ograniczeń ilościowych,
w skład którego musi wchodzić co najmniej: kawa zaparzana (kawa czarna, kawa biała), herbata w co najmniej 3 smakach (wrzątek może być dostępny z termosów), woda niegazowana i gazowana, co najmniej dwa rodzaje napojów smakowych (soki lub napoje). Śniadania powinny być zorganizowane w formie „szwedzkiego stołu”. Obiad powinien składać się co najmniej z dwóch dań głównych (zupa + drugie danie), mile widziana forma „szwedzkiego stołu”, deseru, napoju lub kompotu. Kolacja powinna składać się co najmniej z jednego ciepłego dania, zimnej płyty, napojów ciepłych i zimnych. Usługa noclegowa będzie realizowana w pokojach jedno i dwuosobowych, oddzielnie kobiety i mężczyźni, wszystkie z pełnym węzłem sanitarnym oraz stołówką w miejscu zakwaterowania.
Ośrodek musi posiadać status hotelu lub pensjonatu w średnim standardzie. Preferuje się lokalizację ośrodka w województwie warmińsko-mazurskim, przykładowo w miejscowości Frombork. Wykonawca usługi jest zobowiązany do przeprowadzenia warsztatów miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca musi ubezpieczyć uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia. Wykonawca zapewnia klimatyzowany środek transportu w obydwie strony (punkt wyjazdowy - Łask) oraz na miejscu pobytu. Wykonawca na czas trwania poszczególnych warsztatów, musi zapewnić uczestnikom materiały szkoleniowe zawierające logo UE, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, PROW „Leader” oraz LGD. Wykonawca powinien zapewnić pomoce naukowe, sprzęt techniczny, artykuły piśmiennicze i biurowe dla uczestników warsztatów. W ramach przedmiotu zamówienia należy ubezpieczyć uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z warsztatami. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kopię list obecności niezwłocznie po zakończeniu warsztatów. Niezwłocznie po zakończeniu warsztatów uczestnicy otrzymają certyfikaty, opatrzone logotypami, potwierdzające udział w warsztatach. Oferta musi być kompletna i obejmować wszystkie części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w programie godzinowym warsztatów.


4. Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby było zamówienie było wykonane w dniach od 17 maja 2013 r. do 19 maja 2013 r.


5. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu:


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
2) posiadania wiedzy i doświadczenia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie);
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie).

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:
1) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
3) którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego nawet po wezwaniu do ich uzupełnienia,
4) których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe bądź likwidacyjne.

W toku badania i oceny ofert zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym w treści zapytania.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.


6. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.


7. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie zezwala na składanie ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia.
4. Do oferty należy dołączyć:
a) Proponowany szczegółowy program szkolenia,
b) Referencje,
c) Aktualny odpis KRS (lub innego dokumentu rejestrowego Oferenta),
d) Przykładowe materiały szkoleniowe (fragment prezentacji) dla uczestnika,
e) Informacje o bazie noclegowo-konferencyjnej.
5. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
6. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
7. Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
8. Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące
ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
9. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.


8. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcia ofert:


1. Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
2. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na zorganizowanie wyjazdowych warsztatów”.
3. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać
w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 24 kwietnia 2013 r. do godz. 15:00
4. O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
5. Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 24 kwietnia 2013 r. do godz. 16:30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
7. Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych
w trakcie otwarcia ofert.


9. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert:


1. Kryteria oceny ofert:
a) Cena - 60 %.
b) Atrakcyjność tematyczna i praktyczna warsztatów – 40 %.

2. Opis i punktacja kryterium ceny:
a) oferty oceniane będą punktowo.
b) w trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za kryterium ceny według następujących zasad:
Kryterium ceny wyliczane będzie wg wzoru :
Kc= COmin/CN * W.
W - waga ocenianego kryterium (60).
COmin - cena obliczeniowa najniższa spośród wszystkich ważnych ofert.
CN - cena obliczeniowa oferty ocenianej.
c) Maksymalna liczba punktów do uzyskania za kryterium ceny - 60 pkt.

3. Opis i punktacja kryterium atrakcyjności tematyczna i praktyczna warsztatów Za atrakcyjność tematyczną i praktyczną warsztatów można otrzymać od 0 do 40 pkt.
W ramach danego kryterium ocenie podlegać będzie proponowany program, koncepcja warsztatów i materiałów szkoleniowych – spójność propozycji i zawarcie minimum wymaganych elementów i zagadnień dotyczących problematyki warsztatów oraz lokalizacja warsztatów i miejsca świadczenia usługi noclegowej.

4. Maksymalnie za atrakcyjność tematyczną i praktyczną warsztatów oferta może otrzymać 40 pkt. Przyznane punkty przez poszczególnych (obecnych na posiedzeniu) członków komisji zostaną zsumowane. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5. Ocena punktowa wobec każdej złożonej, ważnej oferty przeprowadzona w oparciu
o kryteria ceny oraz atrakcyjności tematycznej i praktycznej warsztatów zostanie ustalona na podstawie następującego wzoru:
OPE = KPS + KC
OPE – ogólna punktacja wykonawcy usługi
KPS – wartość punktowa przyznana za kryterium atrakcyjność tematycznej i praktycznej warsztatów
KC - wartość punktowa przyznana za kryterium ceny.
Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.


10. Przebieg postępowania ofertowego:


1. Czynności związane z wyborem ofert wykonuje Komisja Przetargowa wyznaczona przez Zamawiającego.
2. Komisja Przetargowa stwierdza prawidłowość ogłoszenia niniejszego postępowania ofertowego oraz ustala liczbę otrzymanych ofert.
3. Komisja Przetargowa:
a) otwiera koperty z ofertami, dokonuje analizy ofert, a następnie odrzuca oferty, które wpłynęły po terminie, nie zawierające wszystkich danych określonych w zapytaniu lub gdy zaproponowany przez wykonawcę termin realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia jest dłuższy niż termin wskazany w zapytaniu;
b) wybiera najkorzystniejszą z ofert, uwzględniając kryteria oceny ofert lub zamyka postępowanie bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty;
c) sporządza protokół z przebiegu postępowania, który podpisują członkowie Komisji Przetargowej.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego oraz możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny. Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia ani uprawnienia wobec Zamawiającego.


11. Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej:


Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.


Do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Wstępny program warsztatów

Aplikacja mobilna Questy Wyprawy Odkrywców


Ulotki Questowe

 

 

 

 

Odwiedzin na stronie

Dziś534
Wczoraj469
Bieżący tydzień2084
Bieżący miesiąc16046
Wszystkich1287709