postępowania prowadzonego w trybie przetargu na dostawę zestawu komputerowego (laptop, oprogramowanie) dla potrzeb realizacji przez Zamawiającego Lokalnej Strategii Rozwoju Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.


Zamawiający:
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”
ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask
tel. 043 6762130, godz. 8.00-16.00 (pn-pt)
lgd@dolinagrabi.pl

Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej „Zamawiającym” lub „LGD” realizując Lokalną Strategię Rozwoju w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na dostawę zestawu komputerowego (laptop, oprogramowanie) w trybie określonym w art. 701 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

I. Opis przedmiotu zapytania ofertowego.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu komputerowego (laptop, oprogramowanie) dla potrzeb realizacji przez Zamawiającego Lokalnej Strategii Rozwoju Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zestaw komputerowy bezpośrednio do biura Lokalnej Grupy Działania "Dolina rzeki Grabi", ul. Batorego 31 lok. 106, 98-100 Łask.

3. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego zestawu komputerowego w przypadku jego niewłaściwej jakości.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Użyte nazwy handlowe (znaki towarowe) mają jedynie charakter przykładowy i służą jedynie do określenia cech produktów. W przypadku gdy wykonawca składa tzw. ofertę równoważną obowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność miedzy zamiennikiem i wzorcem tj. specyfikację produktów „równoważnych” oferowanych przez Wykonawcę.

5. Specyfikacja określająca podzespoły zestawu komputerowego oraz oprogramowanie - w załączeniu

6. Zapłata za sprzedaż i dostawę zestawu komputerowego będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w terminie nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu.

II. Termin realizacji zamówienia:

Dostawa laptopa wraz z oprogramowaniem do dnia 28 listopada 2013 r.


III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:


1. Warunki udziału w postępowaniu:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi,
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia w/w warunków.

Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 1 będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczeń zawartych w ofercie Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przez zastosowanie kryterium „spełnia / nie spełnia”. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.


IV. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację należy składać w formie pisemnej.
2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą pocztową, elektroniczną lub faksem.
Dokumenty przekazane droga elektroniczną bądź za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. Fakt ich otrzymania każda ze stron niezwłocznie potwierdza.
3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówień jest: Anna Doliwa tel. 43/676 21 30, e-mail: prezes@dolinagrabi.pl

V. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.

VI. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem, złożeniem oferty.
5. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
6. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
7. Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
8. Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
9. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.

VII. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:

1. Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
2. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na dostawę zestawu komputerowego”.
3. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 21 listopada 2013 r. do godz. 15:30. O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
4. Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 21 listopada 2013 r. do godz. 16:00 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
5. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
6. Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.

VIII. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert:

1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:

Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.

Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru:
C = (Cmin /Cb ) x 100%
gdzie:
C - cena
Cmin- cena najniższa
Cb – cena badana

2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegającą odrzuceniu z najniższą ceną.

3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

4. Cena, winna być wyrażona w polskich złotych, liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w formie wartości brutto.

5. Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.

6. Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.

IX. Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, bez podawania powodów.

X. Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej.

Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Do pobrania:

oferta Wykonawcy

specyfikacja

Aplikacja mobilna Questy Wyprawy Odkrywców


Ulotki Questowe

 

 

 

 

Odwiedzin na stronie

Dziś202
Wczoraj979
Bieżący tydzień5187
Bieżący miesiąc18922
Wszystkich1308404