postępowania prowadzonego w trybie przetargu na zmianę w plikach ulotek oraz tłumaczenie, skład, łamanie, adaptację projektu graficznego dwóch publikacji, druk oraz dostarczenie do siedziby Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” w Łasku


Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej „Zamawiającym” lub „LGD” realizując Lokalną Strategię Rozwoju w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zwraca się z zapytaniem ofertowym na zmianę w plikach ulotek oraz tłumaczenie, skład, łamanie, adaptację projektu graficznego dwóch publikacji, druk oraz dostarczenie do siedziby Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” w Łasku w trybie określonym w art. 701 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).


Rozdział 1
Opis przedmiotu zapytania ofertowego

1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana w plikach 12 ulotek questingowych oraz tłumaczenie, skład, łamanie, adaptacja projektu graficznego publikacji, druk oraz dostarczenie do siedziby Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” w Łasku przy ul. Batorego 31, lok. 106, 98-100 Łask.

2. Zakres zamówienia obejmuje zmianę w plikach 12 ulotek questingowych oraz tłumaczenie, skład, łamanie, adaptację projektu graficznego publikacji, druk oraz dostarczenie do siedziby Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” w Łasku, według następującej specyfikacji technicznej:

1) Dokonanie zmiany w pliku ulotek polegającej na korekcie językowej;

2) Wykonanie tłumaczenia 12 ulotek na język angielski (59 stron liczących po 1500 znaków ze spacjami, tekst źródłowy pisany wierszem i prozą);

3) Wykonanie tłumaczenia 12 ulotek na język niemiecki (59 stron liczących po 1500 znaków ze spacjami, tekst źródłowy pisany wierszem i prozą);

4) Druk w nakładzie 12000 sztuk ulotek, czyli po 1000 sztuk każdej z 12 ulotek - w tym 500 sztuk w języku angielskim i 500 sztuk w języku niemieckim. Format A4 składany do formatu DL, druk dwustronny 4+4 CMYK, papier kredowany, matowy, gramatura 170g/m2;

przykładowa ulotka:







5) Dostarczenie wykonanych ulotek zamawiającemu. Dostawa oznacza dostarczenie ulotek oraz ich wniesienie do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” w Łasku przy ul. Batorego 31, lok. 106.
O terminie dostarczenia wykonawca zawiadomi zamawiającego z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem;

6) Pliki ulotek w formacie PDF na płycie CD oraz wzory ulotek zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy;

7) Ulotki stanowiące przedmiot umowy sygnowane będą przez logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 zgodnie z wytycznymi i wzorami przekazanymi przez Zamawiającego wraz z materiałami źródłowymi;

8) Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać elektroniczną wersję publikacji w postaci plików produkcyjnych i plików w formacie .pdf oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy;

9) Wykonawca na etapie realizacji zamówienia opracuje w terminie 7 dni roboczych od daty przekazania materiałów przez Zamawiającego projekt graficzny ulotek w wersji angielskiej oraz niemieckiej, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego oraz na podstawie przekazanych materiałów. Wykonawca prześle projekty do Zamawiającego w uzgodnionej formie celem akceptacji;

10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji i wnoszenia poprawek w terminie 3 dni roboczych od daty przekazania przez Wykonawcę projektów ulotek. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić wniesione przez Zamawiającego uwagi i modyfikacje i przesłać w ciągu 7 dni roboczych poprawioną wersję do akceptacji;

11) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu ostateczny projekt ulotek w wersji angielskiej oraz niemieckiej do akceptacji w terminie 7 dni roboczych od daty wniesienia uwag i modyfikacji przez Zamawiającego; Akceptacja nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania projektu ulotek. W przypadku pojawienia się błędów Zamawiający ma prawo wnoszenia uwag, a Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia.

12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy powstałe w treści ulotek, które są rozbieżne z treścią przedstawioną przez Zamawiającego. W sytuacji, o której mowa wyżej, Wykonawca na koszt własny dostarczy materiały wykonane prawidłowo – zgodnie z zamówieniem bez zbędnej zwłoki


Rozdział 2
Termin realizacji zamówienia

Wykonanie przedmiotu umowy do dnia 25 lutego 2014 r.


Rozdział 3
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi.

Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w Zapytaniu ofertowym o wartości minimum 5 000,00 zł. Wykonawca musi potwierdzić jego należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez zamawiającego lub odbiorcę dostawy. Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy).
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują po jednym tłumaczu dla każdego z języków: angielskiego i niemieckiego.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.

4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Rozdziale 3 pkt. 1 musi spełniać co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy łącznie.

5. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 4 Zapytania ofertowego metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

6. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu.


Rozdział 4
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 3 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale 3 zawarte w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

2) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


Rozdział 5
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację należy składać w formie pisemnej.

2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą pocztową, elektroniczną lub faksem.
Dokumenty przekazane droga elektroniczną bądź za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. Fakt ich otrzymania każda ze stron niezwłocznie potwierdza.

3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówień jest:
Pani Agnieszka Ciebiada tel. 43 676-21-30, e-mail: a.ciebiada@dolinagrabi.pl


Rozdział 6
Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.


Rozdział 7
Opis sposobu przygotowania oferty

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.

4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem, złożeniem oferty.

5. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.

6. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.

7. Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.

8. Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.

9. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.


Rozdział 8
Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert

1. Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.

2. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na wykonanie i dostawę ulotek promocyjnych”.

3. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 10 lutego 2014 r. do godz. 15:00. O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.

4. Oferty złożone po terminie, o którym mowa powyżej, nie będą rozpatrywane.

5. Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 10 lutego 2014 r. o godz. 16:30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.

6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.

7. Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.


Rozdział 9
Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert

1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:

Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.

Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru:

C = (Cmin /Cb ) x 100%

gdzie:

C - cena
Cmin- cena najniższa
Cb – cena badana


2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną.

3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego

4. Cena, winna być wyrażona w polskich złotych, liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w formie wartości brutto.

5. Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.

6. Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.


Rozdział 10
Informacje dodatkowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, jak również nie wybrania żadnej ze złożonych ofert bez konieczności uzasadnienia swojej decyzji i bez konieczności zawiadamiania o powziętej decyzji. Z tytułu nie przyjęcia oferty lub niewybraniem żadnej oferty, oferentowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” związanych z Zapytaniem Ofertowym oraz złożoną ofertą ( a także związanych z unieważnieniem).


Rozdział 11
Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Unii Europejskiej.

Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu realizowanego w oparciu o Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.


Do pobrania:

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków




Aplikacja mobilna Questy Wyprawy Odkrywców


Ulotki Questowe

 

 

 

 

Odwiedzin na stronie

Dziś53
Wczoraj666
Bieżący tydzień53
Bieżący miesiąc19439
Wszystkich1308921